2.11.2015

Ogłoszenie parafialne!!!


Ahoj!
Nastał dzień, w którym chciałabym podzielić się z Wami dobrą nowiną!
Mamy z Angeliką nowiuśkiego, jeszcze ciepłego bloga!
Cieszę się bardzo.
To moja pierwsza współpraca.
Mam nadzieję, że podołam...
01 już jest, więc tylko zostaje mi zaprosić wszystkich do nas.

Gorąco zapraszam: K L I K N I J  T U !!!

Czekamy z moją księżniczką <3 na czytelników i komentatorów.
Oceńcie chapter, szablon, wpadnijcie do zakładek.
Do zobaczenia w niebie
Xoxo

Melloniasta:*

5 komentarzy:

  1. Locek widział i skomentował!
    Ja nie jestem w kościele by były ogłoszenia parafialne!
    Chyba nie jestem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej <3
    Blog cudeńko
    Ciesze się, że razem współpracujecie!
    Już weszłam i ..
    jest piękny <3
    Kocham
    Całuję
    Pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hah czytałam !
    Pozostawiłam koma!
    Wiesz ty masz nadzieję że podołasz.
    Powiem ci jedno!
    Podołasz wierzę w ciebie miśka !
    Pozdrawiam
    Twoja
    Kokajdka

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecność obowiązkowa ♥
    Przeczytane ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. T-Fal T-Fal T-Fal T-Fal - Stainless Steel - Tinian Arts
    This beautiful titanium easy flux 125 amp welder piece of steampunk-inspired t-fal's is made of an titanium anodizing alloy titanium sheet alloy made of micro touch hair trimmer stainless steel. graphite titanium babyliss pro Made in Portland, Oregon.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o komentarz, to wiele dla mnie znaczy!
。♥‿♥。